torsdag 10 september 2009

Put on my blue suede shoes and I boarded the plane (till Polen)

Upptäckte en sak nyss, min mun är ju alldeles sned!! Det här är något jag aldrig har märkt tidigare, trots otaliga timmar framför spegeln vid alla face-on/face-offrutiner. Men jag fick en hint för ett tag sedan när en nybliven bekant tog sitt finger och tryckte på min överläpp för att känna om jag hade en snus där eftersom "det såg ut som att jag hade en prilla under läppen"... Och det hade jag alltså INTE.

Jag är säkert den sista att upptäcka denna missbildning... Typiskt. Nu åker jag till Polen för att fixa det, och eventuellt ett och annat till. Hoppas ni (inte) känner igen mig när jag kommer tillbaka! Tar med mig ett foto som man gör till frisören med min ansiktsförebild:
Ska det va så ska det va.

/Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar