onsdag 30 september 2009

lillebror

Jag hade tjejkväll med nerdey och drugey igår...och min Skräckslagna granne. Det var riktigt trevligt och jag tycke rom när mina gäster njuter av maten och sällskapet:)

Att hamna mellan tre väldigt interna tjejer som inte har några hämningar för varandra kan inte vara lätt! Det var prat om huruvida det skulle vara lite eller mycket hår...vilken färg håret är...könshår. Inte så charmerande samtalsämne. Mitt i allt detta så får jag ett samtal av min mamma som berättar att min lillebror hamnat på sjukhus, transporterad i ambulans med hög feber och andningssvårigheter. De trodde att det var "svinis" väldigt skrämmande. När man får ett sådants amtal så reagerar iaf jag väldigt konstigt. Jag tänker att jag ska förlora min bror och den tanken fick mig att få yrsel och nästan klappa ihop på golvt. Min bror betyder fuktansvärt mycket för mig trots att han går mig på nerverna och är "a pain in the as sometimes!" Vi har vuxit upp ihop...gjort nästan allt ihop tills vi vart tonnåringar. Nu ligger han hemma och mår bättre och det visade sig vara lunginflammation. Efter sin första vecka på nya jobbet(dagis) så anföll skitungarnas mördarbakterier honom... undrar vad nästa sjukdom blir?och hoppas den bli lindrigare än denna!

Ska hem till mitt ex "tysken" och äta middag med hans familj och släktingar från tyskland som är på besök. Ska blir kul. Knäppt hur ens ex kan bli en så god vän. Det är ganska skönt att ha en vän som känner en så bra (vi var tillsammans i 6 hela år) han tar en titt på mig och vet exakt vilket humör jag är på, vad jag tänker och tycker... men det fanns många anledningar till att det inte blev vi och jag tror vi båda är väldigt glada över att det vart så.

Mr "hello" ringde många gånger igår..bara för att säga hej eller höra hur det var osv... undrar om han faller för mig. Skulle inte ha någonting emot det. Han är en jävligt bra kille! sprattlade till i magen nu:)(fjärilar)

"Mr Joho"är flörtigare än på länge nu.... håller mig borta från hans underbara kropp! hans väldigt fina ansikte. För han är en riktig player. No need of that. Been there, done that!

Ciao bellas!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar