tisdag 8 september 2009

Leka katt och råtta.

Cooley, jag har knappt vart hemma, jobbat, tränat, träffat polers...
Jag har en tendens att lämna allt på golvet. Ni vet när man får klädpanik? Provar halva garderoben och tänker att "fan jag har inga kläder!" Så det ser ut som om någon har vart där och letat efter mina "lådhemlisar". Dock vart det ingen sanering av lägenheten igår... istället gick jag över till granntjejen och drack te...och så kom hennes härliga grek kompis dit;) en snygg & trevlig kille, yammi! Får se vad han har att bjuda på.

Katt och råtta leken. Är det någon som tycker om den..egentligen?!
Det eviga spelet...dem oskrivna reglerna för när man får eller inte får höra av sig. Vad som är too much och inte att säga, diskutera.
Jag bestämde mig i alla fall för att det var hans tur att höra av sig(efter att jag ringt, men inget svar förra veckan). Titta på mobilen var femte minut, kolla efter sms eller missade samtal. Finally hörde han av sig igår och jag återfann mitt normala jag där jag har övertaget... ;) tror det blir smarrigt när vi ses...DEN kroppen, DET leendet och så det härliga ligga i sängen halva dagen och snacka skit och skratta!yeey
Det kanske är värt spelet ändå:) härligt att livet inte är bara ett streck ,alltså att det faktiskt går upp och ned hela tiden...när det är nedåt, så är det ju så jävla skit! Men när det går upp så är det ju så jävla bra!!och förhoppningsvis är det mer upp upp upp!
I eftermiddag blir det promenad med mys...det lyser min dag och jag kommer jobba bra med den känlsan i kroppen.

Klamydiamåndagen den 14/9-09
testa er om ni inte är 100% på att ni inte har det!

adjöken sa fröken
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar