onsdag 9 september 2009

MIA (missing in action): Resfebern

Liksom hallåå! Jag ska ju ändå vara borta till jul, men inte en endaste liten fjäril irrar runt inne i maggen.
Rycker på axlarna när folk frågar hur det känns och svarar lite ointresserat: Tja.. okej antar jag!
Så min slutsats är att antingen har jag gått och blivit likgiltig på gamla dar.. ELLER, vilket är mer troligt, kommer en hel fjärilsfamilj bosätta sig i min mage i ungefär samma sekund som jag sätter min fot på arlanda!

Så, jag säger hej då till hemmets trygga vrå och välkomnar med öppna armar det tysktalande folket! Guten tag freunden!
Och jag är ju faktiskt lite nyfiken på vem jag ska dela snarkningar med i tre och en halv månad framöver. Är det Irina från Ryssland, Santa Maria från Spanien eller kinesen Tom peng Pung? Det återstår att se, update kommer asap!

// Pördey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar