torsdag 17 september 2009

körlektion

Lojloj!
Såhär på morgonen hade jag en körlektion som gick bra:) så jävla kul att köra!
Körlektionsläraren är så skön också... skrattar åt mig när jag gör fel och drar blondinskämt...yes! Gurra 29 bast, härlig kille det!
"mr hello" ringd och tackade för kokosbollarna igårkväll!

Glad för perdeys skull att det går bra i Wien! Du får göra nr 2 oftare för att få vara ensam... tips!Käka katrinplommon och linfrön!;)

Naturhistoriska, men jag har ju en date diiit ju! Kan inte vi tjejer gå på typ historiska eller moderna?:)ELLER!Så tar vi en halvdag på skansen och myser i höstluften? När kan ni? Säg så bestämemr vi:) en kopp varm choklad i kylan..mmm

Vill kramas... vem vill ge mig kramar?"mr hello" vore grate för det just nu. Så jädra bra på att gosa och mysa.

Igår var Nerdey hemma hos mig, vi kolalde på Changeling och the revolutionary road... tragiska filmer... väldigt bra filmer! SE.

Nu måste här jobbas..ringa kunder och prata lite.tjoho!
förresten, david guetta är så jäävla bra!

ciao/
sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar