torsdag 17 september 2009

Drugeys bekännelser.

Idag har jag gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Det känns så rakt emot min egen person att jag knappt vågar säga det. Jag rent av skäms en smula, trots att upplevelsen i sig var mycket roligare än vad jag någonsin kunnat ana. Nej, jag har inte rökt heroin - jag har varit med min vän Anna hos en fotograf och blivit fotograferad.


Det var faktiskt roligt, om än lite stelt och konstigt till en början. Bilderna blev fina och jag kände mig rätt het när jag gick därifrån. Jag kan dock inte komma över att jag har gjort det. Att jag är lika självcentrerad som alla andra dårar som lägger upp sina proffstagna bilder på facebook. Inte för att jag tänker göra det själv. Jag tänker lägga upp en bild här bara, sen får det vara.

Efter min och Annas lilla äventyr åkte jag direkt till jobbet, eftersom jag blivit ombedd att ta ett pass som blivit övergivet av en sjuk kollega. När jag väl kom dit fick jag reda på att vi var två som tagit på oss passet, så då var det bara att gå hem. Ganska skönt eftersom jag har sån PMS idag. Det blev film och godis istället, som sig bör.

Jag känner igen mig lite i Gwyneth Paltrows roll i filmen "Two Lovers". Så borderline, så instabil och samtidigt... Det finns någon sorts charm i allt det här, all den här galenskapen.

Jag längtar efter er tjejer, mycket,

over and out,

/Drugey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar