måndag 7 september 2009

Pördey gör entre

Så många gånger jag tänkt, men om man skulle ta och ge det där med bloggande en chans...?!
Och så äntligen, tack vare drugey, förverkligades min längtan!
Så som pördey aka studievägledarn aka bankkvinnan ska jag i höst ta med er läsare till Europas hjärta, WIEN!!
Man kan även se det som att jag åker till staden där nazismens ledare (börjar på H och slutar på itler) samt Fritzl (han som tyckte att hans familj gjorde bäst i att hålla sig i källaren) föddes... MEN jag föredrar att se det som det tidigare!

Idag har jag upphetsande nog... storstädat! Fattar liksom inte vad som är grejen med att man lyckas samla på sig så mkt skit! Två ikeakassar fullproppade med grejor fick säga morsning och goodbye, så skönt! Och imorn väntar... Storpackning! Ska leva i tre och en halv månad på 20 kg = varendaste hekto som ska ner i väskan ska vara genomtänkt, IN I MINSTA DETALJ!

Over and out// Pördey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar