torsdag 10 september 2009

nuit de beuaté

Yes it is!
Noppat ögonbrynen,något oönskat strå här och var...hårinpackning,fönat håret, scrubbat kroppen, smort in den... im good to go!Come and get me boys;)

Gick på ett pass på gymmet med mamma idag. Jag förundras över dem där små snärtorna som skuttar som att dem inte ansträngde en liten jävla muskel...ser inte en droppe svett i ansiktet på dem!! själv svettas jag floder och glider runt i min pöl på golvet...skämt och sido... men när jag sedan går ut från skuttfältet där en härligt bögig tränare(min vän) stått och tjoat till fredrik Lindström och den nya alcazar låten... så fortsätter den där lilla hoppiga tanten med nästa pass... stenhård step! Gaad, people are crazy!
Apropå träning så såg jag min målgång från bellmanstaffetten i SLOWMOTION idag... "och nu springer tomaten in med en grimas i ansiktet, bra jobbat" usch ingen rolig syn. Men men... ska man så ska man!

http://www.marathon.se/racetimer/?v=%252Fsv%252Fteams%252Fshow%252F21188%253Frace_id%253D255%2526amp%253Bvideo%253D43693%2526amp%253Blayout%253Dmarathon

Här har ni att skratt åt!

Nu har jag fått beklaga mig nog för ikväll.

Cooley, tycker du ska byta ut din önskebild till carmen electra...eller?
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar