torsdag 24 september 2009

Morgon med Drugey.

Så har vi nästan kommit fram till löning! Är det inte fint? Jag tycker att man lever lite i spänning den sista veckan. Kanske är det bara vi som är lite borderline som uppskattar att inte ha pengar? Lite "Ska-jag-klara-mig-på-maten-som-finns-i-kylskåpet?-dramatik". Sånt gillar jag.

Nu ska jag snart iväg och lyssna på när Farbrorn pratar om svensk 1700-tals lyrik. Mycket trevligt, mycket trevligt. Jag känner bara en liiiten smula att det var ett dåligt sammanträffande att jag tappat bort min lösenord till internetterapin just denna morgon. Inte för att svensk 1700-tals lyrik är ångestframkallande utan snarare för att Farbrorn är det. Jag tror att Hemingway skulle ha förståt mig.

Så, nu är de sista mackorna nedtuggade och jag måste stänga datorn för en stund.

See you later aligator!
/Drugey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar