torsdag 24 september 2009

Puh!

Ja ni vänner. Efter sexeys prat om att springa massa lopp hit och dit (varför man skulle vilja det är för mig en gåta) fick jag äntligen arslet ur vagnen och pallrade mig idag ner till gymmet och köpte mig ett träningskort!

En dryg halvtimme på löpbandet (avslöjar inte hur kort jag kom på den tiden) och lite muskel-exercise på maskinerna senare är jag nu hemma. Rätt skönt faktiskt, men jag misstänker att jag imorgon kommer vara lite lätt öm i precis alla muskler i kroppen! Ni vet hur man ibland när man har tränar något man inte är van vid dagen efter får träningsverk i "muskler man inte visste att man hade"? Så kommer jag tänka imorgon, men om samtliga muskler i min ofitta fittiga kropp :) (obs, inte om fittan)

Nej, nu ska jag unna mig en dusch, lite läsning om supply and demand-kurvor och annan trevlig mikroekonomi, och sen laga lite mat till mig och min karl.


Just det, jag bad en man på gatan att fota mig när jag gick hem från gymmet. Ser jag inte lite mer vältränad ut iaf? Skulle också uppskatta era åsikter om min nya träningsoutfit jag har på mig.


Puss och Hamlet, syns på löpbandet/ Cooley

2 kommentarer:

  1. shit din fitta ofitta kropp är ju lite väl fitt nu cooley! Outfitten funkar väl, men tycker du visar liiite för lite av din fitta mage...eller?!
    /sexey

    SvaraRadera