tisdag 15 september 2009

Även om man själv inte får uppleva vackra september, e de jävligt mysigt att läsa om andra som gör det. Svamp... jag som älskar svamp, drugey om du har ngt kvar kan du väl bjuda hem mig på middag (:

Jag sitter alldeles ensam på Leklandet på lidingö. De e typ tusen kvadratmeter och jag. Skulle ha min första lediga dag på tre veckor då jag kände att nä... skulle det inte vara mysigt. Jag som inte har fått svinsjukan ennu, efter att ha gosat runt i bollhaven borde det vara kirrat!!

Jag kan inte säga att jag har lika mycket att göra i skolan som ni andra stackare. Hade min första läxa i går på den här månaden. Det lyckades jag "glömma". Skulle sjunga inför klassen medans vår sång lärare skulle göra tummen upp eller ner. Tur man har vänliga klasskamrater som bär omkring på största sångboken år 2009!!

Hittade " de är vår sista dans" av björn och benny! Blev så glad att det löste sig så jag drog på som om det var värsta fylle kareoken. Till de stående ovationerna gick det inte att motså rocky rundan runt om i klassrummet!!!!!

Nästa läxa ska jag spela en person som fastnatt i en hiss, det blir spännande hur det kommer arta sig.

Norrmänn är roliga sexey!

Nerdey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar