söndag 13 september 2009

"Lite top notch...ett förhållande liite bättre än de andra"

Ja , jag slog på 3an och hörde en byggarbob säga det om en ensam mamma som söker.... G SUS! en 40 åring har det inte det uttrycket naturligt i sin mun... Nog om det.

Jobbade på gymmet idag, öppnade klockan 7:30, okristligt att behöva stiga upp så tidigt, MEN det är alltid trevligt att jobba där... alla roliga personligheter som tränar där och dessutom så tjänar jag en slant så att jag kan finansiera alla nya möbler jag vill ha!

Igår stod jag där som ett fån, hade förberett mig inför en date med en mysig person... får ett sms där det står i princip "kan vi skjuta på det till imorgon" Ursinnig blev jag!Tog en dusch och skrek av ilska!Skrev ett argt sms tillbaka...sedan stod han där.... rödögd med dem finaste hundögonen... iskall var jag.. tills efter ett tag, då jag smälte. Vi åt ute...det var trevligt! Där satt jag i munktröja, glasögon helt osminkad och fick höra hur fin jag var. Det är precis det jag tycker om hos honom...så enkelt och opretansiöst. Och jag trivs.

Idag däremot, som jag nämde jobbade jag från tidigt imorse... kände mig ganska sunkig och ni vet när man inte vill träffa någon på vägen hem...DÅ ska man alltid stöta på den mest oönskade personen av alla i just det tillståndet. Stötte självklart på mitt score från förra veckan och blev presenterad för en arbetsrelaterad person till honom .. fick en extra lång kram,och ett" jag ringer dig"...ville bara försvinna under marken, gömma mig... och inte nog med det!påväg till tunnelbanan så tutar en bil på mig och skriker "woooah girl what an aaas"! hade det vart en bra dag.. hade jag lett och blivigt glad.. idag tolkade jag det mer som "vilken stor rumpa du har!"konstigt hur humöret kan tolka en mening på två helt olika sätt.
Sen ringde "mr Hello" han som jag inte ville träffa idag(score).. och bara babblade lite.... hans föräldrar hälsade till mig genom luren och han sa "ville bara säga hej"...killar! dem är inte lätta att förstå dem heller! minst lika komplicerade vad gäller en relation ...som oss tjejer!
Vet vad han vill.... och jag börjar acceptera relationen precis som den är... men mitt hjärta dunkar till lite när han är så gullig och släpper in mig i hans liv.

Märker hur jag bara skriver helt osammanhängande.. idag är en väldigt tumult dag i mitt huvud.
Dessutom har jag druckit kaffe. Kaffe i min kropp, får mig att kallsvettas,få arytmi i hjärtat och i värsta fall panikångest. så nu ska jag koppla av och kolla på Notting hill.

bam bam, aaah

/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar