måndag 14 september 2009

imse vimse spindel

Godmorgon!

Riktigt skoj tt läsa att pördey har det gött i Österrike:) saknar dig redan! Därför måste jag komma och dricka jäger snart!

Blev glad av Drugeys ord, tack! För att du förstår att det inte är lätt och att jag får nöta på dina fina små öron.

Okej, igår var jag panikattack benägen efter kaffet... bekämpade kaffemonstret men när jag sedan skulle borsta tänderna i badrummet så låg det en spindel, stor som halva min hand...hårig!och biffig!! Jag bara frös till och ville kräkas!Trodde inte jag var så rärr för spindlar.. men jag sprang ut i trappuppgången i bara underkläder och ringde på min granne med tårar i ögonen och fråhgade om hon kunde ta bort den.. (klcokan var 22:30, sent!) hon kom och hjälpte mig...den gick ju inte att splascha! för stor för det...inte tat spola ned för den fick inte plats i badkarshålet... hon tog en skokartong och släppt eut den i det fria sen.
Sedan lekte jag ofrivilligt ´inte nudda golv´i lägenheten och kontrollerade sovrummet så det inte fanns en till. Sedan somnade jag...

Idag blir det körlektion! Så akta er på vägarna kring djursholm danderyd täby!
Sen bjuds på middag hos mitt ex. Ska bli kul1

Trevlig måndag på er

/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar