tisdag 15 september 2009

Blocket, en ny matchingsida?

Håller med Drugey helt och full... det är tufft att behöva kliva upp när man inte fått sova tillräckligt länge.
Imorse vaknade jag med en klump i magen. Vet inte riktigt varför men jag skulle på middag med "killen från gärdet" idag, kände att det inte var det roligaste jag ville göra idag så jag smsade och sa att jag var sjuk. Jag kunde ha sagt att jag bara inte hann men valde den dumma vägen, suck! Bestämde mig för att jag ska träna ikväll istället:) Måste välja mig först! Orkar inte träffa någon "bara för att".Klumpen lättade.

Igår satt jag på blocket och letade möbler och hittade en spegel,Molger från IKEA.
Ringde till säljaren och möttes av en hygglig (manlig) röst från Norge. Tänkte att alla norrmän låter sådär ybertrevliga.. haha ni har väl sett Björn Gustavssons scetch

http://www.youtube.com/watch?v=FkWIfrww8v4&feature=PlayList&p=85DFBB0FAF1B99E4&playnext=1&playnext_from=PL&index=17

vi stämde träff i solna centrum. Där kom han...snygg som faan och riktigt hjätligt trevlig även bortsett från hans norska:) Jag bara kunde inte hålla tyst. Jag sa någonting i stil med" vad oväntat men vill du ta en fika en dag?" Varpå han gärna ville det, så vi ska höras i nästa vecka!
Nya dejting sajten Blocket.se!.............. Rekomenderas skarpt om man har tur!

Hittade även mina Timberland skor i barnstorlek som jag bara mååste ha! kostar 599:- istället för 1599:-(samma sko fast i damstorlek och lite tunnare) praktiskt att ha relativt små fötter.

Jag har ett problem med dem här köpcentrumen (kista solna,sickla osv ) jag har en hörselskada sedan jag föddes och jag hör knappt någonting på mitt ena öra. Däremot hör jag vääldigt ljusa toner som tex hundvisselpipor som skär igenom mina öron, hör om en skivbroms är lite skev och tar emot klossarna(arbetsskada från cykelringen)... iaf, i dem här centrumen så har dem ett system för att , antagligen jaga bort råttor. Och det är en ljus ljus frekvens av ljud som är igång hela tiden. Normalt folk hör det inte, men för mig och tex hundar och råttor gör det fruktansvärt ont i öronen och jag kan inte handla där! Skit! Känner någon igen sig i min situation eller är jag the only one on earth som homosapiens som har det här problemet?!

Tjejer! Vill ni gå på museum med mig i veckan?alla förutom naturhistoriska går bra. Vore skoj!

daten kirrad

/Sexey, råttan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar