måndag 21 september 2009

Car crash

Hade jätteskoj i lördags! Man behöver verkligen det där ibland, att bara hänga, snacka och ha dä bra! Insåg när ajg kom hem att jag var väldigt överförfriskad... Ehrm... Förstår inte hur det kunde gå till, hade bara 3 öl på kontoutdraget. Men men, skönt att börja tidigt, jag var hemma redan innan 12! Kärring, here I come!

Vad hände efter min reträtt Drugey? Hem till herrn i sällskapet?!

Hade en grymt skön bakisdag igår. Bäddade i soffan med lakan och täcke och kramades och kollade film hela dagen. Det är fantastkskt hur man ibland uppskattar små saker! Jag tänkte att jag tyckte att det var så fruktansvärt underbart att ha täcket i soffan säkert 15 gånger igår! Inget high maintenence här inte!

Så pang på en ny vecka. Tycker tiden går så snabbt, vips så är det helg igen. Håller med dig Drugey, vi måste ses snart igen, kanske en liten dinner?!

Har massa bilder från lördagen, roligast är när Sexey, Drugey och my self försöker göra poser i enlighet med våra alias här på bloggen. Men det ser inte ut som att Sexey hade uppfattat det, för hon sitter på nästan alla bilder och försöker ta en tugga av mitt huvud... Ja, jag antar att man kan ha olika bild av vad som är sexigt...

Har min första körlektion om en timme, jag är så fruktansvärt nervös! Vet inte varför egentligen. Och by the way, hur i hela friden kan det kosta 11kr/minut att ta körlektion????!?

Nu ska här rensas i sladdlådan, det behövs som ni ser.

Ciao bellas/ Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar