onsdag 30 september 2009

Brumbrum

Andra körlektionen: check!
Synd att det är så dyrt, annars hade det varit ett perfekt eftermiddagsnöje varje dag; att köra en sväng runt något random kvarter i björkhagen och bara känna sig lugn och hyfsat cool! Jag cruisar runt i den fräna volvo v50 i den sexiga färgen grå. Det fränaste är nog ändå framrutan som har en liten spricka, jag brukar leka att det är efter en automatvapensbeskjutning.




Nästa lektion ska jag få köra i en stoor korsning om jag har gjort mina läxor. Är det orealistiskt att hoppas på ett körkort till jul?! Hur svårt kan det vara, alla dårar har ju körkort, och dåren nummer 1 (sexey) är ju en bra bit på väg hon med :)

Nästa sommar blir det bloggturné i husbil med mig och Sexey som designated drivers!

Nej nu ska jag torka näsan och återgå till utsläppsrätter och styckskatter.

Peace/ Cooley

ps. snart får vi nog efterlysa Perdey, hon verkar gått vilse någon stans mellan Kroatien och Wien...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar