torsdag 10 september 2009

morgonmonster

Då var en ny dag igång!

Vaknade och kände enbartför att somna om och vakna lite senare för att sedan börja min dag.
Istället klev jag upp, skippade morgonduschen, slängde på mig kläderna och gick iväg för att väcka morgonmonster nr 2. Stod och plingade på hans dörr (då hans mobil var trasig och därav inte hade en väckarklocka) Ingen kom och öppnade..skrek lite i brevlådan ...DÅ kom han och öppnade alldeles yrvaken och sa "jag trodde det var brevbäraren eller nåt" vilken jävla brevbärare står och plingar frenetiskt i 5 minuter och skriker i brevlådan undrar jag?! Morgonkram och så var jag iväg till jobbet... Fick massor gjort första timmarna och here i am!

Fick ändan ur vagnen och städade min lägenhet igår, finally!
Under loppet av 2 timmar då jag stod i underkläder med dammsugaren och dammvippan i högsta hugg så höll telefonen mig sällskap . Exet, älksaren och vännen ringde. Exet ville ha hjälp med ett mail som han skulle skriva till sin nya date... helt normalt! Älskaren....ville bara säga hej:) och så massor med skitsnack med vännen. Till slut var jag klar och fick en stund för mig själv....kollade på matchen 1-0 till sverige(riktigt dålig match)!slutade med att vi vann med ett självmål från Maltas sida..pfff amatörer!
Nog om Matchen.
Funderade på mitt score där! The lucky one cooley...is a secret.... ;)
Blev paff när det samtalet kom när jag låg i sängen och halvsov.... ett litet godnatt och ett " fan gör jag här... borde inte jag ligga och kramas med dig?" Jag smälter för sådant!

Det är ganska najs att vara singel..... ibland.

Pördey! jag tror fjärilsfamiljen och myrorna som kommer föröka sig i brallan på dig kommer snart:)
Men vi kommer och hälsar på dig snart. Fram med jägermeistern(bra mot halsont har jag hört;))
och så ölar vi till ett jodiladihooo i snygg österikist folkdräkt!
Kommer sakna dig! men vilken tur att du kommer hålla oss updated på läderbyxans blogg:)
Sayonara schweden
Nihau ostereich!

/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar