fredag 18 september 2009

mera mera mera!


Sitter på jobbet, har jobbat ärslet av mig idag men även hunnit med ett spinning/core pass på lunchen. Riktigt skönt!

Igår fick jag besök och det var såå härligt, kan jag få mera mera mera?!tack!
Sex kan vara på så olika sätt...det är dagsformen som bestämmer.Och det är det som är så härligt med det hela också:)
Igår var jag på bra humör och det blev det där heta "jag vill aldrig sluta, slita av kläderna"sexet. Ha ha ha! får jag smaka på det goda så vill jag ha mer av det! Konstigt att efter ca 3 veckor utan... så stänger jag av hela fabriken igen. Vid 2 veckors stäcket ...går jag omkring och lyser yammi, kom och ta mig ...skämt och sido... man är ganska kåt!
Behöver en brandman som kommer och släcker elden inom mig!

ISTÄLLET får jag roa mig med att leka med kompisar!Vill någon hitta på någonting ikväll?!:)bio?
annars måste jag tacka ja till "hudläkaren F" på hans förslag om en promenad....suck...kom och rädda mig vänner!

Och du drugey!YOU LOOK HOT! Kul att posa sådär:)
Du är en väldigt vacker tjej..... tycker alla i vårt gäng är snyggeys!




fire fire!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar