måndag 21 september 2009

Haderay!


Amen kul!!  Va ju för bakis i lördags för att va med. Lite ledsen för det. Men det var fullt ös medvetslös på skolan dagen innan. Ja ni kan ju tänka er ett sällskap på oblyga teatermänniskor som dricker aningen för mycket. Och då menar jag verkligen aningen för mycket. Tydligen är jag lik ngn alla känner. Och gång på gång fick jag frågan om inte jag var bruden från Andra Avenyn. Den här serien som ska utspela sig i Göteborg. Nej, nej, nej... sa jag de första timmarna, sen orkade jag inte förklara att jag bara är lilla nerdey från Stockholm och spelade med. 

Små lediga tillfällen är dem bästa! Håller helt med. Som i morgon. Ska bli riktigt trevligt att komma hem till sexey och lyssna till david guetta i några timmar (: 

Sooo loong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar