torsdag 24 september 2009

kopplings farsist!

En gryning idag igen då... att gå upp klockan 05.00 på morgonen är vidrigt.
Känslan är inte den samma varje gång, men oftast är det med en grimas och gåshud över hela kroppen....stenhårda bröstvårtor och kalla tår som jag kliver upp ur sängen. Vill bara ligga kvar under mitt flufftäcke, värma mig och få somna om. För visst är det det bästa som finns?!att somna om!
Jag tog mig till körlektionen och det gick bra. Jag blev dock kallad för kopplingsfarsist. Jag skrattade så att jag grät då min lärare på 29 år ser att jag alltid trycker ned kopplingen vid korsningar för att jag ska kunna tvärbromsa eller växla ned till 2an och nästa krypköra.....shit, jag är lite osäker på dem andra bilisterna! Kontrollfreak...också någonting som min körlärare kallat mig. Tur att jag är som jag är och att det snarare får mig att slappna av än tvärtom.

Igår blev jag överraskad med ett litet äventyr efter jobbet. "mr upptagen" och jag åkte ut till kärsön och spelade frisbygolf! Jag träffade nog alla träd jag kunde träffa men det var riktigt roligt! Definitivt att rekomendera.

Måste jobba nu... men återkommer med smaskigheter snar igen.

/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar