onsdag 16 september 2009

Kokosbollar

Kanske jag som har en kokosboll till huvud?
Påväg till träningen igår träffade jag "mr Hello" som pratade i telefon , kramade om mig och log stort. När jag sedan tränade så ringde han och bad om ursäkt för att han inte la på och stannade upp...(me likey) jag sa att det var lugnt. Sen påväg hem så kände jag för att vara lite gullig, så jag gick och handlade kokosbollar till "mr hello"då han brukar natt-äta under sitt arbete....han skulle jobba länge på kvällen igår. Gick upp till hans dörr, la ned bollarna framför dörren och gick. Träffade hans pappa på vägen ned, så typsikt! Som såg såå glad ut över att jag vart hos "mr Hello" och fick en klapp på kinden och en kram.
Skickade ett sms med typ"mmm gott med lite nattamat:)"
Tror ni jag känner mig som en stalker och psyko när jag inte ens får ett svar tillbaka?! pfff vad jobbigt!
Shit happens! Ville bara muntra upp och vara snäll. HAHAHA jag kommer ju inte göra det igen om jag säger så.

Annars så hade jag min granne på besök igår, lagade mat åt oss och såg på tv. Inget särslkilt helt enkelt.
Ska köra spinning och Core nu på lunchen! Måste köra hårt nu för att återgå till mitt "må bra" jag och känna mig helt bekväm ! sexet blir så jävla mycket härligare då;)

Ciao bella
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar