måndag 9 november 2009

Vadedehärdå

Där satt den sista Salzburger Mozartkugeln och After Eight chokladen framför "500 days of sommer" filmen. Mycket sevärd. Mår dessvärre inte helt bra nu, skulle behöva borsta tänderna faktiskt med stålull och vicks blåå!

Dagen har inte varit i "fånga dagen" anda. Vaknade samtidigt som min röstlektion i skolan skulle börja. Var där 25 min senare i för sig. Märkligt, i vanliga fall räcker det inte ens med en hel timma för att komma i väg i tid. Sen var jag ledig resten av dagen. Väl hemma igen gör jag ingenting. JO!! jag sitter framför datorn i 5 timmar och sedan tv ´n i 8 timmar. Ullared får man ju inte missa endå.

Vattnet har dem stängt av i huset under det kommande dygnet så jag dricker mjölk. Har plötsligt aldrig känt mig i så stort behov av vatten som nu bara därför. Herre gud! Tänk om ngt allvarligt skulle hända... Som att ngn i huset skulle i stundens hetta förlösa ett barn. Då måste det finnas vatten. I porten sitter en karta till närmaste tappkran i området. Jag orkar inte, så det kommer förmodligen bli ramlösa på ica i morgon.

Nä brudar... Nu får det hända ngt kul strax.


Nerdey/ som i dag även så Harry Potter och halvblodsprinsen för andra gången.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar