torsdag 5 november 2009

Girl crush??!

För någon vecka sedan snubblade jag in på en blogg jag aldrig hade läst tidigare. Och jag kan väl börja med att erkänna att jag lätt kan bookmarka en blogg bara för att titta på bilderna och aldrig läsa texten. Resultatet av detta är att jag har ett antal bloggar jag kikar in på varje dag endast för att spana in om det har kommit in några nya bilder. Varför kan man undra. Jo, för att vissa folk är så förbaskat snygga helt enkelt! Tillbaka till ämnet. Jag klickade runt lite på denna snyggings blogg och detta har nu resulterat i att jag drömmer om henne nästan varje natt... Ehrm... (Obs, inga heta drömmar) Jag känner mig som världens tönt! "Bullen, är detta normalt?" Uppenbarligen har denna tjejs utseende påverkat mig tillräckligt mycket för att upprepade gånger vara min bästa vän i drömmarnas värld...

Ja herregud. Det finns ändå något fascinerande med snyggsnygga människor, vare sig man vill erkänna det eller ej.

Tjejens blogg finns här: http://finest.se/danikarlsson

Och är hon inte sjukt lik Angelina Jolie, så säg!






Constiga Creepiga Cooley

1 kommentar:

  1. Den här bruden måste ha opererat sig till jolie!!shiit vad hon är lik!! måste jobba som dubbelgångare åt henne!
    Cooley!Jolie ä min idol och är så sexig elegant och snygg!
    kommer definitivt hålla koll på den här bruden...mmm
    /sexey

    SvaraRadera