tisdag 24 november 2009

Snart är årets gråaste månad över.


Imorgon är det löning allihop! Det har jag firat med att köpa något jag egentligen inte har råd med idag, nämligen en rosa Ipod nano V! Jag svettades sönder min förra på gymmet så det var dags med en ny. Ska pumpa den med en massa sköna nittiotalsklassiker så att jag kan sporra mig själv att springa lite snabbare i framtiden. Bra musik att träna till:

1. Aqua - Barbie girl
2. Eric Prydz - Call on me
3. Carola - Hej Mickie
4. Veronica Maggio - Aldrig nöjd
5. Black Eyed Peas - Boom Boom Pow
6. Brittney Spears - Toxic
7. Fedde le Grand - Put your hands up for Detroit
8. Eurythmics - Sweet dreams
9. Haddaways - What is love
10. Beyonce - Put a ring on it

Sen får man inte träna längre, för då har man helt enkelt tränat för mycket! Imorgon är tanken att jag ska träna för alla de tillfällen då jag borde tränat i helgen men jag inte gjorde det. Så ska jag börja kika på julklappar! Livet är bättre så där dagarna efter löning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar