fredag 20 november 2009

Fredagsgodis, hö hö

Hej jag heter Cooley och jag är en serieoholic. Att knarka serier är en av mina absoluta favorithobbys! Jag har mitt vampyrointresse till trots till och med börjat följa True Blood och den serien gör mig ej besviken! Och vem hade trott att lilla blonda, fjuniga, dålig-svensk-komedi-skådisen Alexander Skarsgård skulle vara en så pass bra skådis! (och vilken hunk sen!) Han måste vara den första blonda killen jag någonsin tyckt ser bra ut.




Sen är ju Grey's Anatomy en stor favorit. Läkare har alltid tilltalat mig(tillsammans med 95% av den kvinnliga befolkningen. Och en läkare som brottas med sina aggressiva impulser och hårda yta gör ju bara killen ännu hetare! Ni som följer serien förstår att jag pratar om "Alex Karev" eller Justin Chambers som han heter på riktigt. Här får ni något att dregla över, kåtkärringar ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar