tisdag 3 november 2009

boys boys boys

Och på killfronten så är det ganska öde....

träffade mr upptagen...låg och mös i fredags! Helt plötsligt hör jag att någon är min lägenhet. Jag slutar kyssas och lyssnar lite nogrannare. JO! det ÄR någon i min lägenhet. Då ropar jag till och det är fastighetsskötaren som kommit för att borra el-uttag i köket åt mig... Där ligger vi spritt språngande fulla av glöd och gömmer oss under täcket.
Det märkligaste var ändå att mr upptagen blev lite extra tänd på att det var någon i lägenheten medan vi fortsatte med det vi höll på med;) tyst tyst tyst...svårt!
And it was hot hot hot...vill ha mera mera mera!

Sen fick vi höra - "Ni ska inte ligga och slöa hela dagarna!"varpå vi svarar lite stönande"-nej"...sen gick han ...lite genant kanske?!

Mr Hello ligger och är sjuk, så vi har inte setts och det känns alltid som att det rinner ut i snaden efter ett tag.. Men rätt vad det är så hör han av sig och det känns som vanligt.

Det var allt på killfronten haha

/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar