tisdag 10 november 2009

Jag har tabbat mig...

Läderbyxor, I have a confession to make. Jag har misslyckats med ansvaret som lördagskvällens fotograf... Imorse, i stundens hetta när jag skulle slänga ner de sista pryttlarna i baggaget, tog jag av misstag med mig min käre pojkväns kamera och inte min egen! Vilket betyder att bildbevisen från en underbart trevlig lördagskväll nu befinner sig i sthlm... och att det antagligen tar ett tag innan allmänheten och ni får se dem.. suck, fail på den!

Så jag är alltså tillbaka nere i Wien. Känns.. lite skumt, men okej antar jag. Hade verkligen ingen hemlängtan innan jag åkte hem, men det kändes ändå ganska trist att lämna sverige imorse. Kan iofs ha ngt att göra med att jag kommer ha groteskt mkt att göra i skolan de här sista veckorna. För att inte tala om den 10 minuter långa tyska presentationen som jag ska ha nu på torsdag. Att ha det i bakhuvudet gjorde ju inte att det kändes roligare att komma tillbaka liksom!

Men, jag ska nog se till att ha lite kul också! Har precis bestämt med en annan svensk tjej att vi ska vara med i en luciakör! Tydligen nån svensk förening som organiserar, ska lussa på IKEA och på svenska exportrådet haha! Och så får jag ju finbesök i form av sexey om två veckor, wihoo!

Nu ska jag en gång för alla skriva klart min presentation!


Ein zwei polizei!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar