tisdag 10 november 2009

Tisdag och ännu mer gråväder.


Imorse vaknade jag tillsammans med Marky Mark för ovanlighetens skull. Han tentapluggar nämligen och går upp ohyggligt tidigt, vilket även jag fixade imorse. Tur var väl det, för nu har jag lyckats få ner åtminstone några ord på min pedagogiska text som vi ska ha med oss till seminariet idag.

Igårkväll hade jag en riktigt skön kväll på jobbet. Jag jobbade tillsammans med en annan tjej som är några år yngre än jag och som har lyckats med det fantastiska att ha ihop det med en annan kollega. Allt prat om sex och kärlek fick mig att börja tänka på läderbyxans alla heta sexsamtal under åren. Framför allt gladdes jag åt alla Sexeys roliga historier som florerat. Det finns få människor som lyckas göra så mycket sexuella knasigheter som Sexey. Det är tur att vi har dig vännen, så att vi inte alla måste kvävas av män som tycker om spanking.

Det vi pratade om mest nere på jobbet var vad tjejer inte vill ha, och osexigheten i killar som hela tiden måste ge komplimanger vid, så att säga, fel tillfälle. Det här är något även vi läderbyxor diskuterat vid ett flertal tillfällen. Så till alla godhjärtade män därute:
- Vi tjejer vill gärna höra att vi har fin hy, men inte just under själva akten.

Nu ska jag göra en Nerdey och äta sjukt billig lunch, nämligen blodpudding. Jag är en av alla de människor som tycker att blodpudding är sjukt underskattat. Blodmat är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar