tisdag 24 november 2009

Cooley som tecknare?

Okej, här kommer jag igen! Det tog inte många minuter mellan inläggen, va!?

Först vill jag hänvisa er till inlägget en bit ner här på sidan med videon med Lady Gaga. Jävligt bra faktiskt.

På tal om min bristande pluggdisciplin och inspiration har jag hittat en potentiell karriär jag kan falla tillbaka på ifall det här med civilekonom skiter sig. Jag har alltid varit sämst av alla på att rita. Jag är även dålig på att måla, men just rita är jag verkligen talanglös på. Det sägs ju att de tär viktigt att leva ut sina kreativa sidor, och jag har väl trott att jag inte har några. Men tänk om jag egentligen vill rita, trots att jag är dålig på det? Nu har jag hittat ett sätt jag kommer kunna tjäna pengar på det också, för bilden nedan ser ut som något som jag faktiskt skulle kunna återskapa. Kanske skulle jag kunna lägga till lite subtila detaljer också. Som till exempel öron.



Klicka HÄR för storyn.

/ Cooley

1 kommentar:

  1. Stackars mördaren som såg ut precis så! Kan inte vara allt för trevligt att andas genom den näsan. By the way, gå in och sök på "Little miss Sexey" på youtube och tryck på det andra sökresultatet. Familiar någon?

    SvaraRadera