måndag 30 november 2009

Lite jule-rajtan tajtan någon?

Vänner, läderbyxor och adventstomtar! Glad dagen-efter-första-advent!

Jag storstädade i lördags och hängde upp en julestjärna i blodrött (eller julerött i trevligare ord)i la ventana. Muy lindo vill jag lova! Lite tråkigt är det alltid att bara några timmar efter att man har städat ser det stökigt ut igen. En tröja där, en morgonrock där. That's compact living for ya! Värst vad jag slänger mig med utrikiska idag då. Fresh!

Och nu vill jag säga till alla läderbyxor (och andra som gillar läder) att boka in helgen, fredag eller lördag. För då ska vi... Ja jag vet inte. Träffas! Glögga! Hänga! Catcha up! Dansa! Öla! JA, vamoooos!! Forza Läderbyxan! Somliga (som ej är läderbyxor) är hemma från andra städer/världsdelar och dessa ska också tvingas med på denna otrooooligt trevliga träff vi ska ha i helgen. Fredag/lördag?

Det har ju börjat en serie på fyran, Glee tror jag den heter. Har inte sett den mer än någon minut plus trailers. Trailern som går nu om torsdagens avsnitt får mig att le varje gång! Något om att football-laget ska dansa single ladies-dansen (av någon anledning). Den dansen alltså, den har verkligen gjort intryck på mig och typ resten av världen! Den är så... Ja jag vet inte vad det är med den egentligen, men något är det! Till och med min totalt beyonce-ointresserade kille har droppat ett flertal kommentarer om den videon, men den första var nog bäst ändå. "Vad snabbt hon går!!". Haha. Ja verkligen, jättesnabbt...? Tjejtrasorna springer ju runt som tokar, like it!


Här sitter jag och myser i min juleröda morgonrock i julefleece.



Ta det lugnt med glöggen, den är starkare än vad man kan tro
/ Cooley

1 kommentar:

  1. Kul blogg ni har! Ska ta åt mig tipset om att ta det lugnt med glöggen, det verkar vettigt. ;)

    SvaraRadera