måndag 9 november 2009

Got gloss on my lips, a man on my hips, got me tighter in my Dereon jeans

Jag förstod att det var allvarligt när du inte kom drugey, du är ju inte den som bangar liksom! Vi saknade dig i alla fall, och nu har du lite att ta igen till nästa gång.

Du kan ju använde dessa två videos som hjälp när du övar.





Det är något småroligt med en superhomosexuell man som: 1. Dansar till en låt som heter single LADIES. 2. Liksom "rappar" texten 3. Smiskar sig själv på rumpan.


Tack tjejer för i lördags, väldans trevligt! Kul att se österrikiskan också! På väg hem köpte jag mig en fet jävla KEBAB med bröd och samtalade med tjejen framför i kebabkön om coca cola company och deras utnyttjande av underutvecklande länder. Så kvällen avslutades också riktigt trevligt faktiskt. (Kebaben uppskattades som ni förstår 10 000 gånger mer än samtalet om coca cola, klockan var ju ändå 3 på natta)

Annars känner jag mig extremt orklös när det kommer till det mesta. Det är jobbigt. Jättejobbigt. Inte ens roliga saker är roliga (med undantag för single ladies-dansen). Plikten kallar, som den har gjort förgäves i ganska många dagar nu, men först ska jag slänga ihop en trevlig broccolisoppa som är min favoritlunch nu för tiden. Exotiskt va.


Ciao bellas

Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar