söndag 1 november 2009

Vad gör ni nästa söndag?!

Spontanitet är normalt sett inte min starkaste sida. Visst har jag oftast inget emot det, men jag gillar att planera och att veta hur min närmsta framtid ska se ut! Men ibland gör jag såklart undantag... och därför kändes det helt rätt att boka en piljett till svedala nästa vecka den 5-10 nov! Åååå vad kul det känns nu när jag väl vet att jag ska åka! På ngt vis har jag inte haft hemlängtan, man låter bli att ens tänka på att sakna det som är hemma för mycket, för man vet att det liksom inte tjänar ngt till. Men nu när jag har det inom räckhåll vill jag bara kasta mig på första bästa plan!!

Kommer bli en väldans mkt familje+ci-aktiviteter, men jag vill ju såklart träffa er också!! Hur ser era helgplaner ut? Kan vi inte ta en höstprommis och fika på söndag?


Och vem vill ha en mozartkugeln?

Xxx (som man tydligen alltid avslutar med om man är från Amerikat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar