måndag 30 november 2009

back in business....


Hejsan läderbrallor:)

Nu har jag kommit hem från min resa i Wien hos Pördey.
Fan vilken grymm vecka alltså.
Strosade runt på gatorna och bara insöp allt1Lukterna från gluhwein-stånden, arkitekturen,SOLEN!, luften...ja jag har inte mycket att klaga på.
Jag och Pördey hade det riktigt mysigt faktiskt.
Jag bekantade mig med lite albaner medan pördey snackade på tråden med der freund. Fick låna deras luftmadrass. Där kom jag inknallandes i rumemt med madrassen och Pörd bara skrattade och log och såg ut som typ- do i need to ask?!
Alla hennes vänner var bara för trevliga förutom självaste rommeyn"patricia"... en nett och hyyper ordentlig tjej på 20 vårar som struttade runt där med tofflor och perfekt strukta, vikta kläder. Not my cup of the. Men det funkade bra trots det haha

Nu sitter jag och vrålpluggar inför mitt teoriprov imorgon...nervös!tjejer håll tummarna kl 09.00 imorgon bitti.

Snackade lite med Cooley, klart vi ska ses i helgen:) saknar eeer! var ett tag sedan sist nu.

återkomemr med mer update på mitt liv och mr upptagen, mr hello osv;)
mycket komplicerat, måste lägga energin på plugg nu.

ciao bellas!
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar