tisdag 17 november 2009

spa baby, spaaaa

Yes!

Vaknar med klump magen varje morgon. Vet inte riktigt varför men det är väl stress inför uppkörning/teori, mycket på jobbet osv.
Ni vet när man inbillar sig själv att när man är klar med just en sak så kommer allt annat att lösa sig. Så känner jag med mitt körkort!

Gick in på min bank idag... låg på -150kr och det är en hel vecka kvar till lön!
Snacka om att leva on the edge!! Och jag ska till Wien den 24:e hahaha det är ju ett skämt! Skulle inte betalat så mycket på lånet, för det är därför jag gått back. Inte för att jag shoppat loss eller så. Har fasiken vart duktig med matlådor den här månaden också:)
Det löser sig! Har en plan.

Igår vart jag medbjuden på SPA på sturebadet!Fick mig på andra tankar....Jag är ingen "gold-digger" i vanliga fall men nu fasiken ville jag bli ompysslad i det här tråkiga vädret.
Jag hade gjode klart för honom att jag inte såg det som en date och att det bara var vänner emellan. Känns skönt att ha sagt det tydligt och klart rakt ut!
Han är bodypump instruktör och inte nog med det! Faktiskt ledande i den världen...är med på instruktionsvideosarna...stenrik!
Väl på spa´t så fick jag klassisk massage 50 min och fotmassage 40 min. Niiice !
Låg i ett tropiskt rum och sov i morgonrock,simmade lite i till japasnk musik.'
Åt lite färsk frukt emellanåt. Var där i ca 5h och njöt av varemda sekund, FÖRUTOM! när mr Bodybuilder(tänk er en ganska kort satt ,muskulös, rakad, latino kille) försökte lägga in stötar. Vid ett tillfälle frågade han rakt ut" are you attracted to med?" varav jag svarade"i hope i dont offend you, but im not" Så jävla skönt att vara ärlig! Hna bad om ursäkt för att han försökte lägga in en stöt då jag redan innan gjorde klart för honom att de inte var en date.
Han passade på att scanna mig och säga tt jag hade en grymm kropp, muskulös...vilket var skönt att höra från en träningsguru hahaha
han frågade den konstigaste frågan - hur mycket jag väger... vad är det för fråga!? jag svarade 72 kg och han sa att jag hade starka ben och att han därför had gissat på just det... what?! aja konstig dude... ska inte träffa honom mer.
han passade även på att fråga vad jag skulle göra i jul och erbjöd en semester till new york! (allt betalat) jag tackade nej...en spa dag på sturebadet var tom för mycket för mig att tacka ja till.

Tänk att det faktickt finns tejejr som är riktiga gold diggers som skulle tackat jag till att bli köpta av mr bodybuilder. Usch, jag känenr avsky för dem.

Imorse satt jag på momskurs och fick ett meddelande att mr upptagen antagligen har "svinis" jahapp! Det känns ju sådär.

Imorgon blir det fikus hos Drugey:)ser jag framemot!

mitt mission just nu är att bumpa mr Hello! oh boka en tid hos barnmorska och se att jag är clean!

love
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar