fredag 6 november 2009

Home sweet home!

Kan inte fatta att jag är hemma! Blandade känslor, otroligt skönt att vara tillbaka samtidigt som jag inte känner mig klar med wien. Vill heller inte vänja mig för mycket vid att vara här för då kommer det kännas för jobbigt att lämna allt och åka ner igen.. Så istället för att njuta fullt ut försöker jag att njuta... måttligt. Låter kanske knäppt, men inbillar mig att det kommer göra saken lättare.

Har legat i sängen hela morgonen och pressat svenska hollywoodfruar! Fantastiskt! Har inte tillräckligt bra internet nere i wien för att kunna streama, men nu blir det andra bullar! Kikade ju på parodi-klippen som coolio lade upp, men har ju inte fattat först nu hur brilljanta de är, hoho!

Kommer gärna och hänger med er på lördag nerdey, låter hur mysigt som helst! Ska höra lite med min man vad han har för planer, tydligen är han mer busy än vad jag trodde den här helgen.. så det blir till att anpassa sig, ngt jag inte riktigt är van vid efter två månander på långdistans. Nåväl, nu väntar Anna Anka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar