fredag 20 november 2009

Paradise Hotel

Satt precis och kollade på Paradise Hotel och inser att jag blir sjukt eggad av den serien. Det känns som högstadiet all over again på ett sätt som gör mig sjukt fördömande och samtidigt rädd för mig själv. Jag måste bara kolla lite spontant här - är det någon därute som inte är lite betuttad i Stefan? Jag tycker han verkar så här skönt osäker på något sätt, lite som Jonas Karlsson. Han gör något gulligt med näsan och munnen när han säger vissa saker som påminner mig om Macke. Älska killar som inte är genomsäkra!

Den där Andreas däremot skulle jag vilja nypa med naglarna i ollonet. Han är som den där albinon i "Da Vinci-koden". Riktigt sneaky och evil på alla plan. Nej, alla tjejer som tänder på honom måste ha fått stryk som barn. Det är helt enkelt inte sunt.

Nu ska jag gå och laga mat åt min tentaskrivna kille som kommer hem en snabbis innan han ska ut på nån kompis landställe och leka Men in Trees. Varför inte! Karlar som dricker öl och huggerved är väl det mest naturliga som finns. Kan vara lätt att glömma det i dessa metrosexuella tider!

Fred Flinta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar