måndag 2 november 2009

Ägget kläcks

Har inte vart så duktig på att skriva på sistone...Har haft så jädra mycket.
Sista spurten inför alla körkortsmoment nu. Halkan på onsdag. Teorin nästa onsdag och uppkörning veckan därpå. Det är väldigt stressande att känna att jag inte hinner med allt jag borde.

Var en sväng på ikea i fredags och har haft en långhelg då jag sovit otroligt mycket!Säkert 10-11 h per natt! Det har inte hänt på åratal!
Har vart en hel del på Rival och minglat runt med syrran och druckit vin...mmm. Träffade ju en Claes där i förra veckan mer tjejerna, vi har hörts per sms och ska antagligen ses;)
Tränade första gången på 5 veckor efter förkylning vilket var skönt! Så härligt att känna den där kicken av välbefinnande efter träningen. Då känner jag att jag lever:) Jag är gjord för att anta utmaningar...både fysiskt och psykiskt! Utan dem blir allt bara mähä.
Jobbet har flyttat till nya lokaler och nuförtiden stöter jag på både Hasse Aaro och Robban Ashberg samt Hakim och knappen, Bandit gänget och många fler i matrummet.
Ganska trevligt att sammarbeta mer med dem! Vi har ett "Meet and greet" möte i hela huset på fredag, då blir det radiosändning, programledar coaching osv för mig, ska bli jätte roligt.

Pördey kommer till sverige och hälsar på, ska bli kul att träffa henne:) Saaaknad!
fast det är ni alla tjejer, var fasiken en vecka sen sist nu.

Igår stod jag och lagade min morotspuré med purjolök och potatis och skulle koka ägg i mina nya kastruller. Jag la äggen på bänkskivan och böjde mig ned för att ta fram en kastrull... Jag vart helt chockad när ett av äggen rullade ned från kanten och kläcktes rakt på huvudet! Hahaha jag stod och skrattade för mig själv där jag stod med ett kläckt ägg i håret. Dem säger ju att det ska vara bra iaf:) Men det var bara att hoppa in i duschen och tvätta!

Ska till Täby och göra teoritester i eftermiddag...lång dag.

All work , no play!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar