måndag 1 februari 2010

Highway to hell

Puh, sicken helg!

Vi kan väl börja med fredagen, hade en lååhåhång dag i skolan, följt av ett (överraskande bra) tentaresultat, följt av segande i soffan, följt av GT's, konjak och bubbel hos Drugey följt av... Ja sen blev det lite suddigt. Men det var kul! Och jävligt mycket drinkar på bordet?? Oh well. Och ni som trodde att jag stannade själv o festade har FEL! För jag drog typ 3 minuter efter er, så det så!

(Något som är segt är att det alltid tar en jävla tid att ta sig hem på helgerna. Jag var till och med på rätt linje, men man ska alltid få vänta så länge, me not like. När jag blir rik (mindre fattig snarare) ska jag åka taxi jämt! Men det är inge kul att vakna på lördagen och vara apabakis och sen hitta ett taxikvitto från typ "Muhammed taxi AB" på 450 spänn...

Dagen efter tillbringades i ett komaliknande tillstånd. Har ett svagt minne av en facebook-chatt med Neardey på morgonkvisten vid 11-tiden (?), men jag var lite packad fortfarande att även det är lite suddigt. Härligt!

Igår tillbringades dagen på ett lite vuxnare vis för att kompensera för fredagskvällen. Ikea först och sen en middag på Fridays med Sexey och en liten biltur på det med mästerchauffören! Så trevligt så! Servitören hette Jesper... Erhm... Ja.




Nu ska jag återgå till världens tråkigaste och svåraste uppgift som jag ska göra själv för att jag är ny och inte känner något i skolan(mobbad)! Kul liv.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar