söndag 31 januari 2010

Nu bövelen är jag tebax igen!

Hej hej hallå bloggen!

Är sen två veckor tillbaka i Uppsala stad. Visst var det lite kul att komma tillbaka och träffa alla som man inte sett på ett halv år, men efter typ två dar kändes det som att jag aldrig varit borta haha.. inte mkt som har förändrats direkt, möjligtvis har korridoren jag bor i blivit om möjligt stökigare! Happy day! Nej känns helt ok att vara här igen, men jag känner att det här får ändå bli sista terminen. Längtar efter sthlm, att vara i samma stad som min karl och att ha sitt liv på ett och samma ställe!

Så den här terminen tänker jag suga musten ur Uppsala, studentlivet och allt som hör det till. Nästa vecka ska jag vara engagerad i en arbetsmarknadsmässa för ekonomer vilket innebär två heldagars jobb, men kalasande på kvällarna. Och efter det ska jag hänga lite på nationen och bland annat laga mat inför ett projekt som kommer hållas under mars! Förhoppningsvis kommer allt detta få mig att tröttna på studentlivet så att jag inte saknar det nästa höst =).. Och sen är det ju den där c-uppsatsen icke att förglömma... men det är en annan historia!

Hoppas att ni hade det riiiktigt dejligt hemma hos fröken Rodell i fredags, så trist att jag inte kunde komma...



Har jag sagt förresten att Malin betyder hallon på kroatsiska? Visste du det Rodell?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar