fredag 15 januari 2010

Let's dance.

Ligger framför Let's Dance i soffan och känner mig hyffsat paj. Det är faktiskt ganska underhållande, kanske framför allt när Idolkillen från i år får kritik. Är det hemskt att tycka om när det går dåligt för folk? Jag tycker att han känns som en sån smörig ögontjänare nämligen. Det kanske han inte ens är, men han ger sken av att vara det. Någon som däremot har fattat grejen är Mathias. Han är till och med lite het. Kan inte fatta att jag erkänner det här av alla ställen där folk till och med kan läsa det.

Jag har i en svag stund lovat att jag ska ut och träffa Jonas och Oskar ikväll. Måste i så fall komma igång med lite grooming med tanke på att jag har både eksem och munsår. Vet i katten om det kommer gå att få mig se respektabel ut. Får väl smeta på massor av rött läppstift så att det inte syns när munsåret börjar blöda.

Tidigare idag var jag i Solna och träffade min vän Kira i hennes och hennes fästman Robins nya lägenhet och den var makalös! Har ni tänkt på någon gång att det kommer komma en dag i framtiden då vi alla kommer ha ett riktigt sovrum?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar