onsdag 27 januari 2010

Diff på några hundra tusen bara..

Här har man suttit i otaliga timmar och knåpat ihop en budget till ett skolarbete. Det är ganska kul faktiskt (hej siffernörd) måste jag erkänna. Men när man sen kommer till det absolut sista i hela budgeten och ser att det inte går ihop, ja då är det inte lika kul längre.Har stirrat mig blind på dessa siffror ett bra tag nu men kommer inte på vad jag har gjort fel. Jävla balansräkning som måste vara i balans!

Hörrni, vore det inte kul att ses på lördag? Kanske lite middag, lite vin, en sväng på stan om vi pallar? Jag tycker det vore underbart, det var så länge sedan jag såg er nu! Hur ser lördag ut för er? Boka!

Det är så förbannat kallt här så jag sitter inrullad i filtar och allt möjligt. Känner mig som en kåldolme.


Och hörrni, nu tycker jag vi sätter lite fart på den här bloggen igen!!

Ha dä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar