måndag 18 januari 2010

Guten morgen!

En ny dag gryr! Nya möjligheter och nya äventyr....
Nja , jag vet inte om jag är så entusiastisk men jag var upp ei ottan imorse och gick på spinning och core pass kl 7!
Det är lite som att spela rysk roulette när det kommer till att träna sådär tidigt.
Antingen blir man seg som deg hela dagen på jobbet(vilket är hemst!)elelr så får man en energi boost som attan av det.
Idag känns som en seg dag... trots att det var grymt skönt att träna:)

Helgen skulle ha vart lite lugnare tycker jag. I fredags var jag och träna spn/core på lunchen och fick energi... skulle på Salvador Dalí utställningen på eftermiddagen med Mr upptagen. I sista timmen så avbokade hand et för att madame blev dåligt på jobbet... Börjar känna att jag måste berätta för honom om Mr hello. Det dåliga samvetet börjar krypa fram och det känns inte okej då jag faktiskt börjar få riktiga känslor för Mr hello. Att blir dumpas av Mr Upttagen fick mig att inse (än en gång) att jag vill ha någonting fast och att han behöver hör att jag träffar andra.

Vi skulle ta Dalí föreställningen på lördagen istället, jag kan ju säg att det vart det inget av för det var typ 200m kö utanför entrén! Det kan de glömma!
Så vi tog en fika uppe i kaknästornet. Jättemysigt.
På kvällen träffade jag Ulf min granne och vi gick och såg Avatar i 3D kl 23:00 -02:00 på morgonen. Hem och sova sen upp på söndagen för att sega lite och sen bjöd jag på taco kväll med syrran och pappsen.

Hur hinner man med allting i livet?! Jag tycker tiden går så sjukt snabbt och jag undrar när/om jag ska plugga... när jag hittar den rätta, när jag ska få barn:)!!?

Jag tror jag måste göra så att någonting händer snart. Utvecklas lite... men jag känner ju för sjutton gubbar inte för att plugga!Men jag vill ju ha en utbildning samtidigt... svårt det där.

Jag mailade er om att ses i veckan och ta en promenad eller fika.
Vill ni det?Vore trevligt.

ciao
/Sexey

längtar efter onsdag, då blir det kramkalas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar