måndag 4 januari 2010

Nytt år, nya mål.

Trots en rätt omfattande jullovspause här på bloggen kommer jag tillbaka nu med full styrka. Mitt jullov har bestått av arbete, familjetraditioner, arbete och nyårsfirande. Det känns som om det har gått oroväckande snabbt med tanke på att jag snart ska vara färdig med min retorikkurs. Kan inte påstå att jag känner mig så där supertaggad inför en ny termin.

Däremot känner jag mig taggad inför mitt nyårslöfte, nämligen att börja övningsköra! Eftersom jag inte fått min januarilön än har jag inte bokat någon lektion just quite yet men sen alltså. Jag kommer sätta en ny standard för bilkörning, det är ett som är säkert.

Mina hjärtan! Ska vi göra någonting på lördag? Känns som om det är dags att vi träffas allesamman. Jag saknar er!

2 kommentarer:

  1. Nämen där är du ju gulle!:)
    Klart vi ska ses på lördag! Cooley fyller år då;)
    Saknat dig superduper mycket!!

    Körkortet!U go girl!Känns som att jag satt en trend här, positiv antar jag.

    Puss påre gullrumpa1
    ring mig under dagen om du vill.
    /sexey

    SvaraRadera
  2. Malle min Malle!

    Vill hemskt hemskt gärna träffa dig, var ju (om jag nu ska citera Carola) "en eeeeeevighet" sen sist!! Och vad kan vara ett bättre occasion än cooleys b-day!

    /Pöss från pördey

    SvaraRadera