tisdag 26 januari 2010

Mina mardrömmar.

Nu har jag drömt mardrömmar igen. Det verkar som att jag alltid gör det när jag sover länge. Det kanske helt enkelt inte är meningen att jag ska sova tolv timmar per natt. Imorse var temat samma som det varit den senaste veckan. Jag drömde nämligen att jag och min kille fick en liten dotter som inte ville amma och som tynade bort och dog. Jättehemskt! Jag undrar vad det betyder. Att jag tror att jag är för disträ och tankspridd för att kunna ta hand om ett barn? Nej?

Jag vill inte att mina framtida barn ska skrumpna ihop och dö.

I veckan tar vi en fika och i helgen tycker jag att vi går ut och slår klackarna i taket. Det är på tiden. Ingenting spännande händer här.

Läste förresten att en Tappströmsskolan har haft en liten brajgömma i källaren. Det är ju förträffligt att vara uppvuxen på Ekerö. Jag känner hur mitt IQ bara pyser upp i höjden!

Fred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar