torsdag 14 januari 2010

Drugeys rapport från under täcket.

Nu har jag lyckats få någon märklig infektion igen. Har svårt att andas och har liksom hosta och ont i ryggen. Känns som ett förträffligt sätt att påbörja året. Inte. Januari isn't my time of the year, det är ett som är sant.

Jag har två mål framför mig: 1) att bli frisk och 2) att klara av min retorikhemtenta. Förhoppningsvis kommer jag ha uppnåt dessa två mål om någon vecka och kommer vara redo att springa ett maraton efter dess.

Det känns härligt att höra att åtminstone Sexeys liv är fartfyllt. Fortsätt underhålla mig när jag ligger här i soffan under mitt tjocka duntäcke och hostar. Just nu är det ni och Paradise Hotell som överhuvudtaget förtjänar lite vakentid från min sida.

Saknar er! När min karantäntid är över rockar vi igen! Det är ett löfte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar