torsdag 21 januari 2010

En dag av skriverier.

Idag har jag äntligen tagit itu med min hemtenta. Kan inte påstå att jag är klar ännu, men jag har helt klart gjort framsteg. Vill bara känna att jag har gjort vad jag kunnat med skiten. Retoriken har varit en så kul kurs att det skulle kännas segt att inte bli godkänd.

I tisdags hade vi introduktion på den här terminens kurser. Innan söndag ska jag ha bestämt mig för vilka fördjupningskurser jag ska välja. Det är ingenting för velapor som jag kan jag säga! Jag känner mig kluven inför om jag ska välja typ svenska för invandrare eller språkhistoria. Helt omöjligt! Jag har ju ingen aning om var jag kommer hamna när jag är färdigutbildad.

I helgen ska jag arbeta igen för första gången på två veckor. Så länge jag inte behöver ligga vaken hela natten i natt och hosta ska det nog gå bra. Vad roligt det låter att åka till Uppsala! Kan inte vi åka någon gång när alla kan också? Saknar Pördey så in i sjutton.


Lite gamla bilder på oss för att pigga upp!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar