måndag 11 januari 2010

trött efter helg

Hej!

Borde man inte vila ut sig på helgen så att man får orken att räcka till på vardagen?!
I fredags var jag hos Mr Hello. Han hade vart och handlat på Elsa Elmqvist, Najadlax , gott bröd och en extreemt god skagenröra.

Kvällen var väldigt trevlig. Middag följt av att sitta och spela spel "Orangino" ett själkännedom -spel där man får en ett ord, tex" social- jag är utåtgående och skapar ett nätverk med männsikor och tycker om det" alla spelare har 4 kort 1,2 ,3,4 där 1 är stämmer inte alls och 4 stämmer bra. Jag ska då sätta ett nummer på mig själv osm rättfärdigar hur jag själv tycker att jag är. De andra motspelarna ska lägga ett kort mellan 1-4 på hur de uppfattar mig. Alla kort ligger vända och alla vänder det så att jag kan se samtidigt. Jag plockar poäng om alla har samma siffra som det jag la. Om inte, så ska jag förklara hur jag tänkte när jag la min siffra. Om de kan hålla med så kan de ändra sig coh jag kan plocka poäng. Under spelets gång hade vi riktigt intressanta diskussioner och det var ett kul spela tt spela md en date:)
Vi la förvrigt nästan samma siffror hela tiden vilket visar att vi känenr varandra ganska bra iaf!

Sen lärde han mig att smaka på wiskey vilket var riktigt roligt!
En varm dusch ihop.... smorde in varandra med bodybutter, jag fick en skön massage, låg och tittade på film och sen vart det ljuvligt sex! Vilken härlig kväll! Och jag föskönar den inte ens!:)
Dagen därpå gick jag upp och jobbade. Han kom förbi och kramade om mig och pussade mig(in public) på jobbet. Folk frågade om vi var tillsammans...och jag svarar bara, jag vet inte.
Att poängtera är att han hade röjt undan allt som hade med sitt ex att göra i sin lya. Inga skor, inget smink, inga beauty produkter eller annat. Hellt veck! Inte undangömt i något skåpheller.. hehe det vet jag minsann;) för han viade hur han hade städat och röjt i sin garderobe.
Jag tycke rom den här killen alltså:)!!! får se vad som händer...

Var och Cooley på kvällen och firade hennes födelsedag... jag hade knappt sovit så sorry! jag var för trött för att ha skoj. Men jäklar vad gott med ditt hembakta bröd och ost mmmm!

Hem och sov... så bjöd dagen efter på en mycket lugn dag... men Mr upptagen som kom och lagade lunch åt mig hihihi. Låg och mös och kollade på film! Fantastiskt sex där med!

Im satisfied!

ciao!
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar