torsdag 14 januari 2010

isdoppet inställt....

Hej på er läderbyxor!

Mitt liv är fartfyllt..... men inte så skoj.
Jag mår fortfarande ganska bra vilket jag är förvånad över!Brukar ha en period då jag mår bra och så kommer en svacka...men det känns bara bättre och bättre:).

Igår skulle jag och Mr hello bada is-vak. Lite exhalterad går jag tidigt från jobbet och har med mig bilen för att ta oss snabbt till Hellasgården.
Öppnar bagageluckan för att stuva om lite och lägga in saker samt ta fram lite saker i framsätet. Stänger igen luckan och inser vilket fatalt fel jag precis gjort! Jag har låst in mina bilnycklar i bagageluckan!!! Jävla pucko! Ringer Mr för att säga vad som hänt...får ett skratt i örat och ett "okej vi löser det här". Jag går till polisstationen för att fråga om de kan hjälpa mig varpå jag får till svar att "vi kan hjälpa till,men många har begärt skadestånd i efterhand då det blivigt märken på bilen så vi gör det inte längre", jag kund ebara säga tack och hej. Ringde till en låssmed som kom efter 50 min. Han lyckades på 3 min komma in i bilen och dra upp pluppen så att alla bildörrar öppnades. För det kalaset tog han 1000 kr! Yes! Underbart när jag lever på lånade pengar! wohoooo! Inget is-vaksbadande blev det helelr för den delen.
MEN!Efter det här så tog jag mig hem till mr och där satt vi och pratade lite strunt, drog till donken och smälld i oss cheeseburgare och gick på ett Aerobox pass! Så kul! Men jag och leif stod där och mådde illa och kramades till och från:) Myyys, i like him aaa lot!
Eftersom folk på gymmet känne rmig så frågade de om jag hade med mig en prtner och mr svarade Ja med ett leende! Tjohoo.
Inte på rosa moln ännu, håller mig tills jag vet säkert att han vill försöka. Och det är inte helt säkert tror jag.Komplicerat allt ska vara då!?
Idag vaknade jag med världens träningsvärk! Nu börjar min peppning inför mitt hälsosamma liv:)!

Revisorerna springer omkring här i årsbokslutet...väntar bara på att de ska ta tag i mig och fråga ut mig om massor... suck!

Tjejer, i år fylelr de flesta av oss 23!
Har ni fått eran kallelse till cellprovstagningen? Jag ska dit idag och det känns sådär kan jag säga. Sätta sig i gynstolen och bli pillad långt upp med en lite grövre topps och att det tydligen gör lite ont känns inte okej:(
Ska passa på att testa alla andra saker också... HIV,Gonorré(som tjejerna till mitt förtret tyckte var en självklrhet!?), klamydia...hela rubbet!

Förhoppningsvis kommer jag ut clean:)


Vad sägs om en söndagsprommis på djurgården tjejer? Jag jobbar på gymmet på lör mellan 8-13 så ni är välkomna att träna om ni vill:)


hi five on your tight asses!

/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar