tisdag 5 januari 2010

TRETTONDAGSAFTON

Yeeey lets celerbrate!
Måste ta och läsa lite på google eller wikipedia om den här högtiden som vi får ledigt på... för jag har ingen aning om vad den handlar om och vad i firar!

Igår vart en sterssig dag!
Först jobbet som iof gick bra och var ganska lugnt... sen drog jag till gymmet och skulle kolla nya systemet så att jag kan jobba imorgon. Det drog ut på tiden och jag vart kvar till 20:15...sen var det bara att springa till "Och himmlen därtill" i skrapan på söder. Otroligt vackert var det! Vi satt där uppe med en god drink i handen... Södermalm,Stockholm täckt av snö och ganska stillsam just den här kvällen. Lite skön dåv musik i bakgrunden och prat mellan oss i sällskapet... Ljuset som lyser i alla små fönster. Det såg ut som ett litet dockskåp från ovan... :) Mysigt!

Sen åkte jag hem och pratade med min granne till halv ett, sen gick jag och la mig.
Jag har fortfarande den här sköna känslan i kroppen... och jag njuter av det!

Fick ett litet sms från Mr Hello igår... det stod lite om allt och ingenting och "vad gör du i helgen?ses?". Väldigt ovanligt att han har framförhållning den karn! Magkänslan sa på en gång(eftersom jag alltid tänker på det värsta först) att ojsan sa, nu kommer han vilja prata allvar och säg att han och sitt ex verkligen ger 100 nu och att jag ska hålla mig borta... sen efter vidare tanke så sa magkänslan precis tvärtom... att han vill prata om oss och att vi kankse ska "ge det ett skjut" som man säger på engelska. Och scenario tre måste ända vara att han börjar planera för att hålla mig "hemlig" för exet och att han måste planera då hon åker bort eller så... Vi får väl se vad som händer i helgen då! Jag hoppas på tanke nummer 2. och om det är det sista jag nämde...då kan han stoppa upp någonting där bak och få riktigt ont!kankske hennes/min tadborste?!
om scenario två inträffar då blir det hett... hela natten lång! kankse innebär någonting därbak också... men på ett helt annat sätt ha ha ha ha

Det var dagens update...

Ikväll spelar monde yeaux på ambasadeur!kanske möts där?!


call me babes!

xoxo love ya
/Sexeeey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar