måndag 4 januari 2010

jul, nyår och ledigheten är över....


Hej Läderbyxor!

Vilken lång ledighet jag haft!Har vart så skönt att kunna vara spontan och träffa er lite hipp som happ:)
Den enda lilla räkan jag inte träffat är faktiskt Drugey!Vart har du tagit vägen?!

Ledigheten har bestått av en del mat, promenader på djurgården, hagaparken,hellasgården och mys.
Mycket löööve making;)och jag mår ganska bra just nu!
Trots att arbetet kallar så känns det rätt okej! Nu har jag ingenting som jag måste göra efter jobbet som tex körkortstagning eller kurs. Jag ska jobba lite på gymmet men annars är det okej.
Jag kan disponera min tid hur jag vill!!! Llite frihetskänsla!


Damer, jag har lite planer och känslor att dela med mig till er.
Jag hade inga nyårslöften i år... men jag har en känsla av att året kommer att vara ganska lugnt Det kommer ske förändringar men inga drastiska förändringar.. kanske genomtänkta eller inte. Oj, vad vagt och luddigt det där lät. Summan av allt detta är nog att jag känner mig ganska trygg i mig själv och kan låta saker ske omkring mig utan att jag freakar ut:)

Jag har planer på att förändra min arbetsituation lite... Kommer att försöka att inom min koncern ta mig till ett annat land...Vi kan prata mer om det längre fram, men tankarna finns där.Ingenting som kommer att ske inom kommande månaderna liksom.

About the lööövmaking....
Jag och Mr Hello har pratat, det har vi pratat om en del redan tjejer. Där får vi se vart det leder... Jag känner mig ganska lugn med det också då jag accepterar vilket det än blir! Vi eller inte vi. Känns skönt att veta vart vi har varandra ungefär iaf och att vi vet vad vi tycker om varandra:)Underbart lövmaking...helt annorlunda från vad det brukar vara... mer kärleksfullt.

Vad gäller mr Upptagen så har jag låtit det bara fortsätta som det alltid har vart. Känslan där är att han fått starkare känslor och vill spendera mer tid med mig. Jag tänker att ett ultimatum kommer sitta fint framöver. Man eller mus!? stand up for your feelings eller så är du en mus... jag vill ha man... riktig man!

Ikväll blir det nog middag med texasgirl, belgium boy och Perdey.
Det blir nog skoj:) Ska även en tur till gymmet och lära mig nya systemet så att jag kan jobba på onsdag!

Kan meddela att Nerdey stukcit till Egypten på äventyr med sin kar och det är vi INTE ALLS avis på!!

sÄG TILL OM NI VILL HITTA PÅ NÅT SKOJ:) Vi kan ju äta middag hos mig och bara kolla på film whenever ni vill, vore bara trevligt:)!
Och snart fyller våran yngsting cooley år!!det ska firas tjohooo

ciao bellas
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar